Algemene voorwaarden

Wat goed dat je onze algemene voorwaarden checkt. Bij tweedehands sneakers is garantie namelijk anders dan in een normale winkel. Daarom moet je ons zien als een soort marktplaats met extra voordelen voor jou. Hieronder een samenvatting van onze voorwaarden en daaronder de volledige voorwaarden.

levering

Als je bij ons hebt besteld, dan versturen we je binnen 1-2 werkdagen jouw sneakers op. Afhankelijk van PostNL wordt jouw pakketje meestal een dag later bezorgd. 

Omdat we een kleine startup zijn, sluiten we met vakanties ook onze webshop. Dan zullen we op onze website een melding plaatsen dat we er tijdelijk niet zijn en pakketjes pas na de vakantie opsturen. 

Let op: We zijn een winkel voor tweedehands sneakers, dus daardoor is ruilen niet mogelijk, maar heb je wel andere garantievoorwaarden.

Garantie

Je mag van ons verwachten dat we onze sneakers checken op de kwaliteit, authenticiteit en gebreken. Als er gebreken zijn, dan zetten we dit bij het product. 

Je mag sneakers terugsturen als:
✅ we de gebreken niet goed hebben vermeld
✅ je de sneakers nog niet hebt gedragen
✅ het binnen 7 dagen is na ontvangst van de sneakers

De retourkosten zijn helaas voor je eigen kosten, dit omdat we een low budget winkel zijn. We doen dit uit liefde voor sneakers en kunnen op deze manier blijven bestaan. Bedankt voor je begrip! 💚

Restitutie

Je krijgt bij terugsturen van de sneakers je aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald. Alleen de verzendkosten trekken we hiervan af.

 

Onze retourgegevens zijn:
SNEAKERSZ
Hoofdweg 62
8474 CH Oldeholtpade

 

Algemene voorwaarden

Ons beleid voor terugbetalingen en retouren is geldig gedurende 7 dagen. Als er meer dan 7 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij geen volledige terugbetaling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour moet het artikel in dezelfde staat zijn als bij verzenden (lees: sneakers mogen niet aangetrokken worden). Het moet ook in de originele verzenddoos zitten.

Aanvullende niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen

Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur daarom de aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden toegekend:

  • Overduidelijke tekens van gebruik/passen/aantrekken
  • Elk item dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk item dat meer dan 7 dagen na levering wordt geretourneerd


Restituties

Zodra de retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we een e-mail om om te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je dan ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling.

Als deze wordt goedgekeurd, wordt de terugbetaling verwerkt en wordt automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende restituties

Als je nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst jouw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met jouw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat de restitutie officieel wordt gepost.
Neem daarna contact op met jouw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt gepost.
Als je al deze stappen hebt doorlopen en nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@sneakersz.nl

Verzendkosten retourneren

Om jouw product te retourneren, moet je jouw product naar: Hoofdweg 62, 8474CH Oldeholtpade verzenden. Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling. 

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@sneakersz.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retouren.